Biuro Obsługi Klienta

Najczęściej zadawane pytania

  • 21 lat
  • Prawo jazdy od co najmniej roku
  • Uiszczenie opłaty za wynajem i kaucji w momencie odbioru samochodu
  • Po wykonaniu rezerwacji online otrzymują Państwo e-mail ze szczegółami wynajmu
  • Do 2h wypożyczalnia e-mailowo lub telefonicznie potwierdza rezerwację w zależności od ilości czasu który pozostał do wynajmu
  • Ostatnim krokiem jest odbiór samochodu we wcześniej uzgodnionym miejscu
  • Płatność dokonywana jest przelewem lub w miejscu odbioru przy wykorzystaniu karty kredytowej bądź gotówki
  • Dla każdego wynajmu obowiązuje kaucja zwrotna (700 - 1000 PLN zależna od klasy samochodu) płatne gotówką lub kartą. W wypadku "płatności" depozytu kartą środki są pre autoryzowane na karcie kredytowej i co ważne po zwrocie auta (gdy nie zostaną wykorzystane na pokrycie szkód) może minąć jeszcze jakiś czas 2-3 tygodni do momentu gdy bank je odblokuje. Środki w tym czasie nie przechodzą na własność wypożyczalni lecz cały czas są blokowane przez bank.

  • Dla każdego wynajmu obowiązuje limit dzienny 100 - 300 km w zależności od klasy auta i wypożyczalni, przy przekroczeniu limitu obowiązuje około 0,20 zł - 0,30 zł za każdy kilometr ponad limit

  • Większość samochodów objętych jest gwarancją fabryczną dlatego w razie jakichkolwiek problemów technicznych wystarczy wykonać telefon do producenta na linię assistance i producent ma obowiązek naprawić auto lub zapewnić pojazd zastępczy, w razie gdy auto nie ma gwarancji wypożyczalnia na swój koszt ma obowiązek podstawić nowy samochód w takiej samej bądź wyższej klasie
  • W przypadku szkody w której winnym jest kierowca innego pojazdu konieczne jest wezwanie policji i po dostarczeniu protokołu w momencie zwrotu wynajmujący nie jest obciążany żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu zaistniałej szkody
  • W przypadku gdy dojdzie do zdarzenia z winy wynajmującego, wynajmujący pokrywa udział własny w szkodzie w wysokości zależnej od wypożyczalni są to kwoty rzędu 500,00 zł - 2000,00 zł
  • Wszystkie ceny w naszym systemie są cenami brutto. Zawierają 23% podatku VAT

     

W trakcie rezerwacji klient podaje numer lotu, dlatego pracownicy wypożyczalni wiedzą o opóźnieniu i w takiej sytuacji zawsze czekają. Nic nie musisz robić.
Pracownik wypożyczalni czeka przy wyjściu ze strefy celnej z karteczką (Imię i Nazwisko Najemcy), następnie prowadzi klienta na parking do samochodu.
Pracownik zawsze wysyła sms-a albo kontaktuje się telefonicznie z wynajmującym (po wylądowaniu samolotu), jeśli żaden sms/telefon nie dotarł to należy zadzwonić na numer telefonu, który został podany w treści e-maila potwierdzającego rezerwację.

Jeśli nie mogą Państwo znaleźć informacji w sekcji Najczęściej Zadawanych Pytań, prosimy o kontakt z naszym zespołem: